2013 m. kovo 21 d., ketvirtadienis

Siautulio dienos Anglijoje

Gal kokius tris metus draugai gyvenantys Anglijoje vis kviesdavo atvažiuoti pas juos į svečius :)
Pagaliau atėjo ta diena, kai man prireikė bent trumpų atostogų ir štai, suderinus su draugais aš jau lėktuve pakeliui pas juos.
Draugai gyvena Colchester'yje, visai netoli Londono ir Cambridge, tai šiuos miestus ir nutarėm aplankyti.
Kontrastas Londone
Pirmoji diena buvo skirta Londonui. Žinoma aplankėm pačias žinomiausias vietas - London Bridge, London Eye (tiesa pasakius tikai nesikėlėm, radom įdomesnį variantą ir žinoma ne tokį brangų :) Perkant bilietus į London Eye yra galimybė pasižūrėti 4D filmuką, kuris yra tikrai įspūdingas), Big Ben Tower,
Westminster'io abatiją, Backingham'o rūmus.
Kad lankymasis Londone būtų ne toks, kad tik pamatyti tam tikrus objektus, užsukome į Nacionalinę galeriją, kurioje aplankėme keletą tapybos parodų. Pakeliui žinoma nusifotografavau, su sargybos vyrukais, kurie nors ir turėtų stovėti ramiai ir nejudant, ne visada išlaikydavo rimtį :)
Švento Džeimso parkelyje šalia Backingham'o rūmų mus pasitiko būriai balandžių ir žinoma visuomet alkanos voverės. Tik subraškinus riešutų maišelį, jos visos sulėkdavo pasiimti riešutų. Balandžiai čia visai "pasiutę", visur jų pilna ir žiūrėk ar kuris tau nenutūpęs ant nugaros :)

Parko pašonėje radome jaukią kavinukę, kurioje sušilome, išgėrėme arbatos su šokoladiniais sausainiais ir žinoma paganėm akis į dailų barmeną dirbusį čia pat :)
Dieną Londone užbaigėm apsilankymu garsiojoje Oxford Street.
Tipinis Londono vaizdelis :)

Kitą dieną praleidome Cambridge. Nors rytas buvo darganotas ir lietingas, nepabijojome tokio oro ir įsiruošėm į visame pasaulyje gerai žinomą universitetinį miestelį.
Miesto gatvės buvo pilnos turistų ir studentų, o už 5 svarus gavome galimybę apsilankyti ir pačiame universitete. Tik įžengus į universitetą pajutome seniausio Europoje universiteto dvasią. Žaliuojantys parkai, žavios mažos koplyčios ir vandens kanalai, visai tai sukuria tą dvasią.

Mieste gausu įvairiausiu mielų kavinukių, įvairių mažmožių, vyno ar saldumynų parduotuvių. Viena saldumynų parduotuvė mus itin sužavėjo, nes joje čia pat ant didžiulio darbastalio gamino masę skirtą įvairiausių skonių saldėsiams.
Čia populiarūs ir įvairūs turgeliai - menininkų, sendaikčių, šviežių daržovių. Visuose šiuose turgeliuose teko lankytis ir mums. Užklydus į vieną menininkų turgelį nesusilaikėme ir nusipirkome keletą mielų daiktų :)
Mano trumpos viešnagės metu kartu su draugais Colchester'yje teko lankytis tikrai nuostabiame Itališkame restorane Zizzi.
Nors buvome ketvirtadienio vakarą, čia žmonių buvo pilna, norint gauti staliuką, teko kantriai palaukti laukiamajame. Kol tenka laukti staliuko trims, pasidairom aplinkui. Restorano interjeras ir eksterjeras tikrai labai žavus ir jaukus. Netrukus prieina maloni padavėja ir palydi mus prie laisvo staliuko, renkamės ką užsisakyti. Kol sprendžiam ką suvalgius atneša mums alaus. Nustebina tai, kad taurė alui yra atšaldyta, tad alus tampa dar skanesnis. Užsisakau "Zizzi Fish Stew", tai jūros ešerio, krevečių, kalmarų, midijų troškinys pagardintas šviežiomis bulvėmis balto vyno ir pomidorų padaže. Kol laukiame pagrindinių patiekalų užsisakome užkandžių - "Garlic Bread topped with Cheese" - česnakinę duoną, su karamelizuotais svogūnais ir mocerela sūriu.
Duona tokia skani, kad ji nuo stalo pradingsta kaip dūmas :)
Nepraėjus nei 10 minučių nuo mūsų užsakymo atneša pagrindinius patiekalus. Manojo troškinio skonis fantastiškas, jūros gėrybės tiesiog tirpsta burnoje.

Po nepakartojamo pirmojo patiekalo šnekučiuojamės, gurkšnojam šaltą alų, susigundome užsisakyti ir desertą. Užsisakau "Grissini e Cioccolata" - tešlos lazdelės su medumi, riešutais ir riešutų šokolado padažu.
Šiaip ne taip, su draugės vyro pagalba, suvalgome šį desertą :)
Taigi, jei būsite kada nors Colchester'yje, ar kitame Anglijos mieste tikrai rekomenduoju apsilankyti šiame Italų restorane.

1. Kaip tik kitą savaitę važiuoju į Angliją - planas labai panašus, aplankyti Londoną ir Oksfordą, o gyventi pas draugus Kembridže. Visgi turi kažką savito ta Anglija, ne tik lietų ir darganą, bet kažkokią rimtį, išlaikytą santūrumą, pasitempimą... Gal ir ne poilsinių kelionių kryptis, bet labai tinkama savaitgaliui, pats tas, kad įvertintum, kokioje puikioje šalyje gyveni :D

1. Rugile, tikrai Jums pritariu, Anglija turi savo žavesį ir trauką. Kaip tik praėjusį mėnesį penkiom dienom buvau ten išvykusi ir lankėme vidurio Anglijos miestelius. Tikrai labai žavu, jauku trumpam ištrūkti iš kasdienybės. Sėkmės Jums kelionėje ;)